Tuesday, October 19, 2010

exam results

Haaa..skrg ni ramai students dari CFS IIUM yg berdebar-debar la gamaknya ye..?apa tidaknya,esok la kluar result exam utk students CFS IIUM ni..semua menaruh harapan,tidak kurang juga yg ketakutan dan ada juga antara derang ni nk enjoy puas-puas dulu,takut nti bila dh hari rabu,derang dpt result yg boleh membuatkan derang ni menangis.huhu..kesian plak..tapi apakan daya,kalo dpt result yg boleh buatkan anda menangis,jgn salahkan masa,salahkan diri sendri sbb korang yg malas nk bljr masa awal-awal dulu.penat dah lecturers bg nasihat,bagi kata-kata semangat,ckp itu,ckp ini tp kalo dh malas tu, tetap malas,"ASTAGHFIRULLAHAL'AZIMMM",kata!
"ASTAGHFIRULLAHAL'AZIMMM",kata!
Kalo nk berubah dari malas kepada sebaliknya,itu semua dalam diri kita sendri..InsyaAllah boleh berubah selagi kita mau,selagi kita nak. 'Nak seribu daya,xnak beribu-ribu dalihnya.' - ini pepatah yg popular,tiada pengecualian..mesti berubah utk lebih maju.
Dalam web rasmi CFS ni:

http://www.iium.edu.my/asasi/index.php?option=com_content&task=view&id=304&Itemid=1

kata,result sem 1 kuar pada rabu,20 oktober 2010 from 5pm onwards,through student portal.

Oh ya,selamat kembali ke CFS kepada semua warga CFS dan selamat maju jaya kepada semua yg dah graduate dari CFS.semoga anda semua dpt membawa dan mengekalkan kecemerlangan dlam hidup anda di mana saja anda berada.

No comments:

Post a Comment